25 Mart 2012 Pazar

Modern Bir Prenses Öyküsü


        Bugün prenseslerden açmışken sohbeti,gelin size modern! bir prenses öyküsü anlatayım...
Bütün prensesler gibi,çok ama çok güzel bir prenses varmış.Bu güzelim prenses bekarmış.Öyle pek evlenmek gibi de derdi yokmuş.Hani şöylemçok istediği gibi birini bulursa evlenebilirmiş.Çünkü,evlilik ona göre ''ömür boyu birlikte olmak zorunluluğuolan bir kurum''değilmiş.''Anlaşamazsam ayrılırım.Zaten hemen çocuk ta yapmam''diye düşünüyormuş.
Ama bir kadının her yönüyle beğenebileceği bir erkek nerdeee!  ,diye düşündüğünden evlilik fikrini pek kafasına takmıyormuş.Erkeğin önce fizik olarak hoşuna gitmesigerekiyormuş.Sonra akıllı ve zeki olacakmış.Espri yeteneği yüksek dozda ,gülen,güldüren birisi olmalıymış.
Neyse günlerden bir gün prenses bahçede bir kurbağayla karşılaşmış.Kurbağa açmış ağzını başlamış anlatmaya :
-Ben aslında kötü bir büyücü tarafından büyülenmiş bir prensim.Eğer beni öpersen büyü bozulur ve yakışıklı bir prense dönüşürüm.
Prenses heyecanlanmış ve sormuş:n
-Eeee sonra...
Kurbağa devam etmiş.
-Seni sarayıma götürürüm.Orada güzel bir düğün yaparız.Seni sonsuza kadar severim.Bir an olsun gözümün önünden ayrılmanı istemem.Sonra sen benim çocuklarımı doğurur,onlara bakarsın.Bana masaj yapar,yüreğinin sıcaklığıyla beni rahatlatırsın,.Giysilerimi temizler,çamaşırlarımı ütüler,bana güzel yemeklerini yaparsın.Şatomuağı çorzda misafirlerimi ağırlar,çalışmalarımı düzenlersin.Aslında benim bunları yaptırmak için bir sürü hizmetçim var ama senin elinden hizmet görmek benim için büyük bir zevktir...
Bir saat sonra önündeki kurbağa bacağından bir ısırık alan prenses şöyle demiş:
-Yok yaaa!

Kurbağa Prensr'Kurbağaları öpmeyin'

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder