5 Ekim 2012 Cuma

Ortaya Karışık Yemekler

Malzemeler
  • brokoli,et,havuç,yer elması,patates,süt,tereyağ,salça,kekik,biberiye,yoğurt,kaşar,limon,tuz,karabiber
Hazırlanışı
  •    Dün akşama ne yapsam diye düşünürken aklıma hem sebze hem et yemeğini bir arada sunabileceğim geldi.Öyle davet yemeği falan vermedim ama davet yemeği gibi oldu.  Hafif limonlu ve tuzlu suda önce havu ,sonra brokoli en son da yer elmasını katarak pişirdim.Yani aynı suda ama belirli aralıklarla üstüne ilave ettim.Öyle tatların birbirine karışması söz konusu değil.Eti de ayrı bir yerde önce haşladım iyice sonra salça,yoğurt,kekik,biberiye ve sarımsakla hazırlamış olduğum et sosun ilave ederek iyiye pişirdi.Arada su ekleyebilirsiniz ete çünkü sıvı kıvamda olacak.tuz ve karabiber ekledikten sonra tamamdır...Ben yanında patates püresiyle servis ettim.Tabağımız tam besin piramidine benzedi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder